Kontakta Oss

Vi på Nordic Corner strävar efter nöjda kunder. Om svaret på din fråga inte finns presenterad nedan så är du varmt välkommen att kontakta oss på kundservice@nordiccorner.se så lovar vi att göra vårt yttersta för att hjälpa dig inom 24 timmar.

VANLIGA FRÅGOR

Jag vill skicka tillbaka min beställning.

Om du vill skicka tillbaka någon av dina produkter kontaktar du enklast oss på kundservice@nordiccorner.se och uppger ditt ordernummer för snabbast hantering. Inom ett dygn kommer du få vidare returinstruktioner ifrån oss.

Hur betalar jag för min beställning ?
Vi samarbetar med Klarna som hanterar alla våra betalsätt. Det innebär att du i kassan kan välja att betala med kort,faktura, delbetala eller direktbetala. Vi tar inte ut någon fakturaavgift eller administrationsavgift på våra beställningar. Väljer du delbetalning så tillkommer som regel avgifter för detta. För mer information om betalningsalternativen rekommenderar vi att du besöker klarna.se

Min beställning har blivit förstörd i samband med leverans

Om försändelsen fått märken eller blivit förstörd på något annat sätt i samband med transporten hem till dig ersätter vi dig naturligtvis med en ny produkt. I de flesta fall hanterar PostNord och DHL våra försändelser väl men ibland kan det bli fel och då finns vi här för att hjälpa till. Skicka oss ett meddelande innehållande ett foto på skadan till kundservice@nordiccorner.se så hjälper vi dig!

Hur skickar ni min beställning ?
Alla beställningar skickas med PostNord och DHL beroende på storlek och vikt. Båda dessa speditörer har sina egna postombud där uthämtning av gods sker. Om du vill specificera en uthämtningsplats vänligen skicka oss en kommentar om detta i direkt anslutning till din beställning.

Jag vill veta mer om era posters
Vi strävar efter full transparens om våra produkter och skulle du inte hitta dina svar under sektionen ”om våra prints” längst ner på sidan så är du varmt välkommen att kontakta oss så skall vi försöka svara på dina eventuella funderingar eller frågor.

Hur lång tid tar det innan beställningen skickas iväg ?
Alla våra beställningar oavsett storlek skickas inom 1-2 dagar. Leveranstiden totalt sätt brukar landa på cirka 2-3 dagar. Om du har extra bråttom att få iväg din beställning så får du gärna kontakta oss på kundservice@nordiccorner.se så återkommer vi om det går att skynda på leveransen ytterligare.

Var hittar jag mitt sändningsnummer ?

Ditt sändningsnummer skickas till dig när beställningen lämnar vårt lager. Vanligtvis skickas detta genom sms eller e-post inom 1-2 dygn från det att vi mottagit din beställning.

Hur vet jag när min beställning kan hämtas ut hos mitt postombud ?

Du kommer få ett sms eller ett epostmeddelande när beställningen finns att hämta ut.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

En orderbekräftelse skickas ut till den e-postadress du angav vid beställningen. Om du av misstag angivit fel e-postadress ber vi dig kontakta vår kundservice på kundservice@nordiccorner.se så skickar vi dig en manuell bekräftelse.

Vilket papper trycker ni era motiv på ?

Vi använder ett kraftigt premiumpapper som är obestruket. Pappret är matt vilket ger minimalt med reflektioner. Pappret är åldersbeständigt och inger en känsla av hög kvalité.

Företagsinformation
Nordic Corner (Kreationsfabriken AB)
Vallda Backstig 3
434 79 Vallda

Organisationsnummer: 556902-4432

Öppetider
Helgfria vardagar
9.00-16.00

Lager: Västra Frölunda, Göteborg
Produktion: Vallda, Kungsbacka

Kundservice
kundservice@nordiccorner.se

Namn (Nödvändigt)

Email (Nödvändigt

Meddelande